Metoda

Procedurile noastre interne au fost gandite pentru a se plia pe solicitarile profesionistilor din mediul de afaceri romanesc.

Excelsior Corporate Solutions va pune la dispozitie o echipa de profesionisti cu experienta anterioara in domeniul corporate (traduceri tehnice pe diferite domenii de activitate, training limbi straine, consultanta lingvistica), ca lingvisti in diferite medii academice din Romania si strainatate, completata de corectori nativi pentru limbile de circulatie internationala, familiarizati cu terminologiile tehnice si cu contextele sociale ale limbilor de origine.

Astfel, fiecare comanda este onorata numai dupa ce a parcurs in prealabil 5 pasi:

Assessment

project managerii nostri iau contact direct cu compania dumneavoastra pentru a va crea un profil de client pe baza caruia vom desfasura viitoarea colaborare; aici luam in calcul elemente ca domeniul de activitate, necesitati lingvistice (limbi tinta, terminologii specifice, materiale aditionale, etc) sau necesitati de ordin logistic (termene de livrare, numar de traducatori/interpreti, solutii tehnice, etc)

Documentare

cum fiecare domeniu de activitate prezinta particularitatile sale, fiecare comanda lansata catre centrul nostru este onorata de catre lingvisti alesi in mod expres pentru a fi specializati in limbajul si terminologia domeniului-tinta

Project managing

pe intreaga durata de desfasurare a contractului/proiectului/comenzii, compania dumneavoastra beneficiaza de un project manager dedicat, axat pe solutionarea oricarei eventuale solicitari aditionale precum si pe mentinerea la curent cu statutul comenzii aflata in desfasurare

Verificare

fiecare comanda este inaintata clientului numai dupa ce este revizuita de catre echipa de corectori a centrului nostru

Finalizarea comenzii

Excelsior Corporate Solutions isi propune sa fie o organizatie in continua dezvoltare pentru a putea oferi solutiile corecte si eficiente partenerilor nostril de afaceri. Pentru a putea realiza acest deziderat, am implementat un sistem integrat de feedback, pe baza caruia sa putem construi un model statistic al implicarii si impactului centrului nostru asupra activitatii companiei dumneavoastra.

Concret, desfasurarea fiecarui proiect este periodic revizuita prin formulare de feedback unde clientii nostri au posibilitatea de a isi exprima parerea vis-à-vis de servicii, de a cuantifica felul in care respectivea colaborare le-a imbunatatit activitatea dar si de a oferi sugestii legate de perfectionarea paletei de servicii si/sau a modului de lucru.